W dzisiejszym świecie trudno jest znaleźć firmę, która nie ma własnej strony internetowej. Ale sama statyczna strona to często zbyt mało żeby pozytywnie wyróżnić się na tle innych podobnych firm. W tym miejscu z pomocą przychodzi blog firmowy. Wiele dużych firm już go ma i nic nie stoi na przeszkodzie aby i Twoja firma promowała się w ten sposób.
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy
klienci są na bieżąco informowani o ofercie Twojej firmy
publikując artykuły o swojej branży budujesz swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie
na bieżąco otrzymujesz informację zwrotną od swoich klientów
budujesz bazę mailingową do działań marketingowych
zwiększasz szanse na osiągnięcie wyższej pozycji w wyszukiwarce
udostępniasz swoje publikacje na mediach społecznościowych, co bardziej angażuje fanów niż zwykłe posty o produktach
Ile kosztuje stworzenie bloga firmowego?
Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoim pomyśle. Przygotujemy szczegółową wycenę.
Angażuj czytelników bloga firmowego i pozostań z nimi w kontakcie.
System komentarzy
Nic tak nie angażuje czytelników jak możliwość skomentowania artykułu i przedstawienia własnego punktu widzenia. Twoja firma zyska dodatkowe "punkty" jeśli będziesz aktywnie uczestniczył w tej dyskusji.
Media społecznościowe
Automatycznie wystawiaj artykuły czy zdjęcia z bloga w mediach społecznościowych Twojej firmy. Angażuj swoich klientów we wszystkich kanałach, z których oni korzystają.
Galeria i portfolio
Oprócz ciekawych i angażujących publikacji możesz również w atrakcyjny sposób pokazać to czym się zajmujesz. Dodaj piękną galerię lub portfolio Twoich projektów aby jeszcze bardziej zachęcić klienta do zainteresowania się Twoją ofertą.
Newsletter
Buduj bazę klientów zainteresowanych dziedziną, którą się zajmujesz. Pozostań z nimi w stałym kontakcie regularnie przesyłając interesujące ich nowości z Twojej oferty czy zajawki nowych artykułów na blogu firmowym.
Blog firmowy w innym języku?
Chcesz dotrzeć również do klientów za granicą? Ułatw obcokrajowcom zrozumienie Twoich publikacji i udostępnij wersję bloga również w języku swojego potencjalnego klienta. Twój blog firmowy może mieć tyle wersji językowych ile tylko uznasz za stosowne dla swojego biznesu.
Działamy na terenie Górnego Śląska. Obsługujemy głównie klientów z miast takich jak: Jaworzno, Katowice, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Czeladź, Będzin, Chrzanów, Tychy, Mikołów, Trzebinia, Bukowno, Mysłowice. Współpracujemy oczywiście również zdalnie z klientami z całej Polski.